10 mars

Idag har jag och Mia spenderat halva dagen uppe i fotbollshallen för att kolla treornas fotbollscup. Det var inte underhållning på hög nivå men var ändå underhållande att ha varit där. En helt okej början på dagen. Slutade med att teknik vann så får säga Grattis till er! När turneringen äntligen var slut så var jag och Mia så hungriga så vi visste inte vart vi skulle ta vägen. Så blev till att åka hem till mig och äta. Men min mage slutade inte att låta. Den lät som ett hemsk monster som bara skrek haha. Men kan glädja er med att den har slutat nu lagom till jag ska gå och lägga mig.
Kvällen spenderades på onyx där det blev step och spinning så kan väl säga som så att jag har jobbat på min träningsvärk!

 
Dagens fundering är varför personer som tappat kemin fortfarande är tillsammans. Är det just för att vara tillsammans, känna tryggheten ,att man har någon, rädslan att göra någon sårad, rädslan att vara ensam? eller vad handlar det om? Varför envisas om att vara tillsammans när man bråkar 24/7. Bryr sig inte om att man är i samma rum. Saknar inte varandra när man varit ifrån varandra ett dygn. Känslorna börjar bli till vänskaps känslor? Varför inte ge upp? Chansen är betydligt mycket större att du hittar någon som är mycket bättre. Som gör din tillvaro till det bättre. Varför envisas med att jobba på ett dött förhållande. När man känner att man inte har så mycket känslor kvar och hellre skulle varit med någon annan. Tycker det är allt för många som är pissiga i sina förhållanden, beter sig förjävligt. Berättar inte sanningen men forsätter ändå att låtsas och ljuga för sig sälva om att de har ett jättebra förhållande. Öppna ögonen folk! Se er själva i spegeln. Är det så ni vill se er själva så Fine!  =)
Later!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh så rätt du har. Dessa förhållanden som bara är helt åt helvete, vi borde leva livet i vår ålder men så många som förstör det själva.. usch och fy. Tur vi är singlar Elin ;)

2009-03-14 @ 14:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0