1 Mars

Det gick jättebra igår och ett tecken på det är att jag lever. Albin mådde inte helt 100% igår. Han hade feber och var lite hängig. Började med en promenad ner till stan, Skyltfönstrena var mycket intressanta så spenderade en tid till att bara säga vad allt var, det tog sin lilla tid. Sen köpte vi ostbågar, leverpastej och chocklad. Det är tydligen de en 2,5 åring vill ha. Väl hemma lekte vi lite med hans tåg som han hade med sig och sen ville han att jag skulle läsa en saga. Fick läsa vintervänner säkert tio gånger innan han var nöjd, därefter var det svamp bob fyrkant på tv som han ville kolla på och sen var det dags för mat. Därefter var det dags för film och lördagsgodis. Blev Bee the movie tillsammans med ostbågar och chocklad. När filmen var färdig gick han in på mitt rum och satte sig i sängen och ville att jag skulle bädda upp så han kunde sova. Fick återigen läsa vintervänner innan han somnade. Det var inte alls svårt att få han att somna, han gick självmant till sängen för att sova och somnade efetr att jag hade läst en saga för honom. Fast jag misstänker att det inte alltid är så här lätt, jag hade väl tur elelr så var jag helt enkelt så skicklig! =P
Later

Kommentarer
Postat av: Malin

fin blogg elin! :)

2009-03-01 @ 15:59:35
URL: http://mhjohansson.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack Malin!

2009-03-01 @ 16:55:50
URL: http://elinds.blogg.se/
Postat av: Ida

naaw, barnpassning så puttenuttigt ;)

jag behöööver prata med dig min kära:D

2009-03-01 @ 20:43:04
Postat av: Elin

Tell me!

2009-03-01 @ 20:44:47
URL: http://elinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0