Regn.....

Kan man ha mer otur än vad vi Studenter har som går ut 09? Vi får kämpa om jobben, det är finanskris men framförallt vart är det fina vädret? Ser inget vidare ut just nu när man kollar på väderprognoserna inför fredagen. Men det kan vända och det hoppas jag innerligt. Det skulle regna på vår bal också men höll upp och var sol under tiden vi gick så vi kan ha turen med oss och jag håller alla tummar jag äger och har för att vädret ska hålla i sig och vara bra. Bara det inte regnar är jag nöjd!

Denna dagen är fullpackad med en massa måsten. Saker som måste fixas innan fredag efetersom morgondagen är fullspeckad med fixning med lastibilen till Studenten. Så i morgon blir det en vistelse till Svenljunga för att fixa lastbilen, grilla och leka. Blir nog riktigt kul bara vädret bättrar sig. Hela förmidage har gått åt till att baka. Kladdkaka, Morotskaka och Kolakakor och äntligen är man färdig. Men blir till att gp ner till stan för att fixa lite behövliga saker!



Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0