Onsdag 10 Juni

Dagarna är verkligen helt fullspeckade nu förtiden. det är massa saker man måste hinna göra. I går gick jag upp vid åtta färgade mammas hår, började röja på mitt rum vilket var välbehövligt, träffade Stina på stan sen för att köpa bland annat present till vår klassförståndare kicki. Kommer nog bli super. Därefter klippa Stina och sen hem duscha, äta och fixa det sista på rummet och därefter ut till Torpa och kolla på Tranemos Bal. Alla var jättefina och de hade tur att det var uppehåll, riktigt fin bal! Sen hem igen, leta upp recept inför idag fixa lite med annat. Men gårdagen var riktig trevlig. men nu börjar det kännas att det börjar lida mot sitt slut och vet inte om jag är lika positiv till detta nu, givetvis ska det bli kul!

Så nu blir det att fixa det sista på listan som skall göras idag. kan redan bocka av en hel del så det känns skönt!

Baka kladdkakakor
           morotsakakor
           kolakakor
Göra Studentkort
Tömma Kameran
Betala räkningar
Avbeställa månadensfilm
Gå ner på stan och köpa BH, Trosor, strumpbyxor, Lösnaglar
Hämta schema på Bryggan
Beställa Linser

Är säkert en himla massa jag glömt, men en bra början i alla fall!


 

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0