Grekland i morgon!

I morgon åker jag till Grekland. Ska bli riktigt skönt. Efter en hård studentvecka tycker jag att jag är värd en resa till Grekland. 07.00 lyfter vi från Landvetter, ska bli underbart! Blir kanske den sista familjeresan på länge!
Idag var vi och firade Alexander som fyller 7år. Där var det riktigt hålligång och kände att jag är väldigt glad över att jag inte har barn samtidigt som jag funderade på hur de verkligen orkar. Efter 1h var jag helt slut. Men man vänjer sig nog! Hade nu så bra här hemma i Sverige så hörs och ses vi när jag kommer hem!


Födelsedagsbarnet Alexander!


Grekland!

Kommentarer
Postat av: Marty

din plutt! När sticker vi till grekland? ;)

2009-06-18 @ 13:57:06
URL: http://trubbnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0