4 Dagar kvar!

Helgen som gått var helt kanon! Är jätte nöjd har haft hur kul som helst och hunnit med det mesta. Studenten börjar närma sig med stormsteg och snart är det fredag och vi står där och är superglada! Kan inte förstå att det är våran tur att ta studenten i år men bara att smälta tanken och ta dagen som den kommer. Studenten har alltid på något sätt kännts sålångt borta men nu är den bara 4 dagar bort och jag längtar något fruktansvärt. det är delade känslor inför studenten ska både bli fruktansvärt kul och skönt att äntligen sluta men också väldigt sentimentalt. Det är inte lätt att släppa varandra efter 3 tajta år tillsammans, kommer sakna alla! Men får se till att ta många klassträffar i sommar så vi inte tappar varandra helt!

Idag har jag varit i skolan en sväng förra gången jag var där var förra måndagen och då var det matteprov och Gesällen som gällde. Så nu är man helt färdig frisör känns skönt! Idag pratade vi lite om hur vi ska göra på torsdag när vi ska pynta och dekorera flaket och verkar som det kommer att gå bra, nu håller jag bara tummarna för vädret ska bli bättre men ser inte så lovande ut desvärre! Sen åkte jag en sväng till Göteborg och åt lunch, fikade, samtalade och promenerade med min bror. Mycket trevlig dag!



Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0