Tisdag 20 Januari

Nu är jag verkligen trött och borde verkligen fundera på att sova om jag ska orka med i morgon. Idag hade vi kundpass men min kund kom inte, när jag ringde henne låg hon och sov och hade helt glöt bort tiden. Så gjorde i stort sett ingenting på den lektionen. Sen var det Engelska och hade gjort allt som vi skulle så kändes bra. Har för en gångs skull börjat med allt i tid. Förutom rapporten till projektarbetet. Men i morgon är det resursdag så då har vi en hel dag då vi ska jobba med det. Hoppas att jag kommer en bra bit på vägen.  Blev även träning idag och denna gången med Malin! =) Pratade en del om balen och bestämde at tdet vore kul om vi ifrån Ulricehamn träffades innan plus att det blir nog att vi åker tillsammans. Kommer bli stor slaget. Ser verkligen fram emot våren är mycket kul osm händer. Pratade även om valborg och det verkar bli succe även det. Så har bara en massa att se fra emot.

När jag kom hem undarde mamma om jag skulle följa med dem utomlands en vecka. Vore oerhört skönt + att jag inte behöver betala ett skit! Samtidigt som det blir en vecka då jag verkligen kommer att slappna av plus att det kanske är den sista resan jag gör med familjen på väldigt länge. Men måste fundera på det, beror ju lite på jobb och så. Men det tål att tänkas på. Sen har jag även skickat in anmälan till gesällen. Får se om jag gör den till våren elr väntar till hösten. men nu har jag i alla fall ett tag till att fundera på om jag kan göra den nu. Jag vet att jag kommer ångra mig om jag inte anmäler mig. Nu har jag i alla fall en chans att fundera lite till. Känns som att om jag bestämmer mig för att ta den så kommer det ta kål på mig, frågan är om det är värt det? Ångest!!!!!!!!


           


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0