Söndag 11 Januari

Då har det gått ännu en helg och ännu en söndag är avslutat. I fredags var det praktik och när jag kom hem var jag både trött och ledsen så blev väldigt lugnt för min del. I lördags gick jag upp tidigt för att träna och sola väldigt skönt, borde kanske ta mig upp lite tidigare på helgerna och göra lite nytta istället för att liga och dra sig halva dagen och sen inte orka ett skit. Sen när jag kom hem åt jag och så var det dags att ta sig ner till bryggan för att jobba första dagen där. Var skit kul väldigt mycket nytt, är inte van att servera så och ta emt beställningar men gick mycket bra för att vara förta gången. det vsåraste kommer väl bli alla namn på alcoholen men det kommer! Kom hem vid ett ungefär och var rätt trött vid det laget 15 - 01.  Känns skönt att äntligen ha ett extrajobb, jag behöver nämligen pengarna! =) Idag har jag inte gjort så mycket bakat ocjh pluggat och som alla andra söndagar kommer ångesten krypandes. Men det är väl söndagar i ett nöt skal. Men nu ska jag ta och göra mig i ordning för sängen tror jag!


Over and out!

Kommentarer
Postat av: Marty

Elajn, och vi ska va vänner? Jag ahde ingen aning om ditt nya jobb! Nej nu blir det frågestund på matten! ;)

2009-01-11 @ 21:57:04
URL: http://trubbnos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tro mig, jag visste det kanppt själv! Gled bara in på ett bananskal, men ska hålla dig mer uppdaterad i fortsättningen! =)

2009-01-12 @ 16:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0