Skola i morgon!

Skola i morgon! Känner inte alls för det, kunde haft flera veckor till. Men tyvärr är det bara att gå upp 05.20 i morgon om man nu kommer upp ur sängen. Har blivit dåligt med bloggande på sista tiden men ska försöka på nytt igen. Man brukar ju säga nytt år nya möjligheter och det stämmer väl, dte blir väl samtidigt vad man gör det till.

Helgen var kanon. Åkte först till Jönköping för att fika med familjen när jag sedan kom hem ringde jag spontant till Andrea och frågade om jag inte kunde åka till henne i Sandared och hälsa på. Så där tillbringade jag större delen utav min helg. Vi lagade god mat, kollade på film, pratade och hade allmänt jätte trevligt och jätte mysigt. Var länge sen vi hade en sån helg. Sen på söndagskvällen åkte jag och Stina och kollade på Gällstadrevyn. Var väl kanske inte riktigt våran grej och våran stil utav humor. Men efetrsom Åsa var med så kändes det fel att inte komma och kolla. Skadar ju inte att vidga sina vyer lite. I måndags gjorde jag inte alls mkt sov länge och tog det jätte lugnt. Robin kom sen på kvällen så vi spelade Guitar hero och kollade på film. Längesen jag träffade han med. I dag sov jag ut, sista dagen på lovet så blev väl inte så mkt gjort innan vi åkte till Månstad för att fira min morbror och träffa min lilla going Albin. och nu sitter jag här och har ångest över skolan. Känns inte alls bra att börja i morgon. Men kan nog behöva få lite ordning på min vardag och vända tillbaka på dygnet lite.

Over and out


Kommentarer
Postat av: Marty

Eliin jag har saknat dig! Men usch skolan lockar inte!

2009-01-06 @ 21:28:44
URL: http://trubbnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0