Måndag 19 Januari

Måndag, måndag... Återigen en ny vecka och den började bra, jag känner att jag lever i alla fall. Träningsvärk som aldrig förr, alltså gorde gårdagens pass nytta. Helgen är avslutat och kanske bör samanfattas kort. I fredags kom jag hem efter praktiken, trött efter full fart hela dagen. Åt lite god mat tillsammans med familjen för att sedan somna till let's dance. Lördagen börjades med bak, denna gången blev det choclate chip cokies. Måste säga att de blev oerhört goda, men nöjet är betydligt mycket större att baka än att själv äta det. Så jag lämnar över ätandet till de andra. Sen gjorde jag inte så mycket mer, tog det lugnt innan det var dags att göra sig i ordning för utgång med Josefine i borås. Vi hade en jättebra kväll så får tacka för det. När vi kom hem efter 3 på natten var vi hungriga så vi lagade lite mat. Konstigt nog mår man betydligt bättre dagen efter om man ätit något innan man går och lägger sig. Vet inte vem som sa det till mig men har kommit underfund med att det stämmer! Så får tacka för tipset! =)

Söndagen var relativt lugn. jag och Josefine vaknade i hyffsad tid och hon drog iväg sen för att jobba. Så jag tog tag i lite skolarbete och åkte iväg på eftermiddagen för att träna bodypump. Idag var det återigen en ny vecka och återigen skola. Hade bara matte idag så var helt okej. Jag och Martina kan inte låta bli att skratta åt våran nya lärare, han är verkligen den mesigaste läraren jag varit med om. " Prata inte, viska mattematik! " Tack för den. Men kul har vi i alla fall.... När jag kom hem blev det lite mat och engelska innan jag återigen åkte iväg på träning. Bodypump och danceaerobic blev det idag. Så har nog ännu mer träningsvärk att vänta mig.

Veckan är ännu inte bestämt. Blir väl en hel del plugg och träning men kommer säkert in ett och annat. Det återstår att se. Funderar på att lägga mig i sängen och ta tag i klassikern som vi ska läsa....
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Marty

Din lilla hurtbulle! Snart är jag ikapp! HAHa, mattefröken är bara allmänt vierd;)

2009-01-20 @ 16:29:55
URL: http://trubbnos.blogg.se/
Postat av: Elin

Oja, bäst att hållla igång! Han är inte bara allmänt vierd utan liknar en myrslok med! ;)

2009-01-20 @ 17:08:58
URL: http://elinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0