Glad!

Nobodey said it was easy! Det har jag fått känna på de senaste men livet hade varit rätt tråkigt om man inte får kämpa sig igenom det. Men ibland önskar jag att allt var lite minde komplicerat och att det gick lite lättare. Men idag hände en grej som gjorde mig riktigt Glad. Det gjorde min dag. Tack!
Ska ta och göra mig i ordning nu för sängen, är riktigt trött efter första skoldagen, inte van vid att gå upp så här tidigt och sluta då jag gick upp på lovet. Onsdagar kommer bli goa dagar framöver. Antingen lediga eller sluta 11. Kan nog räkna med träningsverk i morgon med, efetr 1h spinning och 1h bodybalance är man rätt trött. Men ska se till att komma i form nu, siktar på beach 09 haha.
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0