Fest på ingång!

Sitter här och funderar på om jag ska ta mig en dusch, börja måla naglarna och börja letadet i gaderoben efetr ngt jag kan ha på mig ikväll eller om jag ska ta mig en promenad först. Men det lutar nog åt duschen, lika bra att börja i tid. Man vet aldrig hur lång tid det kan ta. Ikväll blir det först lite förfest i Ulricehamn sen drar de som ska ner till pluto ner dit och vi nadra som ska till Borås tar bussen dit. Sa idag att jag inte sätter min fot på Pluto på länge, får väl se hur länge jag håller det denna gången. Men i kväll ska jag och josefine i alla fall köra gärnet så får vi se vilka andra vi får med oss, om inte annat är vi en oslagbar duo så vi kommer ha kul i vilket fall som helst. Åker ju trots allt dit för att träffa lite folk så vi kommer inte bli ensamma haha..
Later!



Over and out!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Mycket fin bild måste jag säga. Haha! Hoppas ni gjorde lika sköna moves i Borås! :)

2009-01-19 @ 17:21:26
Postat av: Elin

Om vi gjorde! Ett tag hade vi dansgolvet helt för oss själva. haha. Vi visade allt Boråsarna vad vi gick för ;)

2009-01-19 @ 20:27:32
URL: http://elinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0