28 Januari

Det är nog dags att ta tag i skrivandet igen innan bloggen förfaller. Är ledig idag eller ledig och ledig behöver inte vara i skolan och arbeta utan kan vara hemma. Men blev istället att åka ner till stan med Mia och kolla på lite tatueringar så nu är det väl bara bestämma sig för vad och när man vill göra den. Jag erkänner jag är usel på att ta tag i det där med skolarbetet just nu, finns inget som lockar mig och kommer alltid på en bra ursäkt för mig sälv. Jag ljuger helt enkelt för mig själv för att slippa ångesten haha. Man har sina metoder. Antar att det värsta man kan göra är väl att ljuga för sig sälv för det är inte bara jag som blir drabbad utan alla runt omkring. Men ust nu känns det mer lockande att ligga i soffan och kolla på tv och halvsova.

Men slut med det. Ska dags i väg till läkarn och röntga min jävla höft och hoppas på att de hittar något vilket jag är väldigt tveksam till. Men man ska aldrig säga aldrig.  Sen blir det att åka iväg till Stina och Gratta henne till körkortet som hon fick i går och blir väl lite jobb med kultur och stilhistorian med antar ag så vi kommer en bit på vägen. Sen är det väl dags att åka hem och böra packa, ser verkligen fram emot en toppen helg!





( vill ha sommar nu! )

Later!

Kommentarer
Postat av: Marty

Elinpelin, jag diggar dig!

2009-01-28 @ 14:16:01
URL: http://trubbnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0