15 Januari

Känns alltid så skönt efter man har tränat, eller får väl säga allt som oftast. Vissa gånger har man ont överallt i hela kroppen. Men idag har jag nog lyckats, är bara så där härligt trött i hela kroppen, men gissar på att träningsvärken kommer krypandes i morgon. Denna veckan har det blivit en hel del tränande. Danceaerobic och en stund i gymmet i måndags, spinning och core 06.30 i tisdags och box och egenträning på kvällen, i går var det dock min vilar dag och idag var det bodycomat och egenträning som stod på schemat. I morgon blir det ingen träning men däremot på lördag 09.00 ska jag och Malin på bodypump, ligger ändå bara och sover halva dagen så kan lika väl gå upp och göra lite nytta.

Idag var det inlämningsdatum för Samhällen. Tack och Lov att den skiten är färdig, har varit ett rent helvete emellanåt men nu när man är färdig känns det som en sten har släppts i från axlarna. Det var många sjuka idag och detta berodde antagligen på samhällsinlämningen och dels att vi hade muntligt tal i Svenskan + att lämna in ett PM. Så många var nog sjuka pågrund av det. Känner att det hade varit skönt att vara hemma men samtidigt får man bara en massa släpandes efetr sig och det räcker med det vi har.

I morgon är det praktik så blir nog lugnt på kvällen som det ser ut nu. Mamma har lovat god mat när jag kommer hem så blir väl det jag får se fram emot hela dagen i morgon. I helgen ser det ut som det lutar åt utgång i Borås. Josefine är väldigt sugen av vissa anledningar men tänker inte nämna dessa här. det är upp till henne om hon vill dela med sig =) Så antar att jag gör henne sällskap. Söndagen blir väl bakis dag, slappt antagligen. Kanske eventuellt lite träning beror på hur jag mår haha..
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Marty

tillochmed jag fick in samhällen i torsdags! Haha, ett mirakel!

2009-01-17 @ 17:08:07
URL: http://trubbnos.blogg.se/
Postat av: Elin

Ett mirakel har inträffat haha ;)

2009-01-17 @ 17:13:15
URL: http://elinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0