14 Januari

Det fanns en tid då du tyckte att jag var sötas i världen. Då du tittade på mig och sa att jag var det sötaste du hade sett. Men ju mer tiden gick ju mer sjönk jag i dina ögon. Jag vet inte vad jag gjorde eller vad jag sa som fick dig att ta ett steg tillbaka och backa undan. Jag önskar att jag kunde gjort någonting annorlunda men kan inte komma på vad. Men jag tackar för de glädjestunderna jag fick!

Jag och Stina bestämde oss idag för att ta tag i Kultur och stilhistorian så vi satte oss på biblioteket och började sakta men säkert. Vi kom inte särskillt långt men det är i alla fall en början, känns alltid skönt att ha börjat. Då är det lättare att sätta igång igen. Sen åt vi på kina och pratade en massa och konstigt nog så blev ämnet ännu en gång killar. denna gången var det inte jag som hade kill " problem" utan denna gången var det Stina som behövde lätta sitt hjärta. Vi satt där länge och pratade fram och tillbaka men vet inte om vi kom fram till något. Jag berättade själv att jag lever än på de glädjestunder som kärleken gett mig. Man kan leva på det länge. Vi pratade även om varför man inte kan vara vänner efter ett förhållande, klart man kan! Men oftast så går man åt var sitt håll och börjar leva sitt egna liv och till slut pratar man aldrig mer. Jag tycker det är synd att en person bara försvinner så ur ens liv. För vissa personer känner man att man skulle vilja ha kvar som vänner men man orkar inte tjata för jämnan om att man ska försöka träffas. Båda måste känna att man vill fortsätta i vänskap.

I morgon slutar jag 11.50 och får åka med Josefine hem för hon är och hälsar på. Så då får vi prata om helgen hon ville visst ut. Får se hur planerna kommer se ut för helgen!
Over and out

Kommentarer
Postat av: Marty

vi slutar inte 11.50 imorgon?:O

2009-01-14 @ 22:44:01
URL: http://trubbnos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet! Upptäckte att det var nästa vecka. Det förstörde hela min dag haha =P

2009-01-15 @ 18:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0