Omotiverad.....

Vart har min motivation till skolan tagit vägen? Just nu är jag så trött på allt så det känns som jag bara vill kräkas på allt. Det är jobbigt, finner ingen motivation till att göra något alls som har med skolan att göra. Läxorna släpar och jag orkar inte ta tag i det. Det är hela 3 månader kvar till studenten och det känns som en hel evighet. Samtidigt som jag vill att allt ska få ett slut vill jag inte det. Skolan är en trygghet, jag vet vad jag ska göra varje dag, behöver inte fundera på att söka jobb och dessutom träffar jag en massa vänner jag annars inte skulle träffat. Har delade känslor över det hela. Jag har ingen aning om vad jag ska göra efter skolan, måste snart bestämma mig. Har några val som måste göras.Det är så mycket att tänka på, vad kommer jag att tjäna på, vad kommer jag att trivas bäst med. Tankarna går bara runt, runt och jag blir tokig.

Inte nog med det får man leka relationsexpert och ge en massa råd. Inte mig emot. Jag har ju själv inte dem problemen och har märkt att jag har lättare att lösa andras än att ta tag i mina egna. Mycket enklare, man ser problemet på ett helt annat sätt och ser lättare en lösning. Jag är glad att jag har det som jag har det. Känns toppen just nu. Förutom allt jobbigt runt omkring. All ångest, dålig motivation, magen krånglar återigen m,m. Dags att sova och hoppas på att motivationen kommer tillbaka. Annars kommer jag få ett rent helvete.



Later!

Kommentarer
Postat av: Martina

VI klarar det!

2009-02-23 @ 22:02:40
URL: http://trubbnos.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag ska verkligen försöka för din skull Marty! Men ska gå till rektorn i morgon och prata allvar med henne om vad det är för jävla matte lärare vi har egentligen!

2009-02-23 @ 22:18:10
URL: http://elinds.blogg.se/
Postat av: Katarinaz

TACK snälla söta du:D Vad go du är supersöt också:D

2009-02-23 @ 22:27:13
URL: http://katarinaz.blogg.se/
Postat av: rebecca Hallberg

Jag hoppas att din motivation blir bättre! :D I believe in you! Miss you though! En snabb fika kanske inte skulle sitta fel? Maybe in Borås? Hör av dig är du snäll så ska vi höja din motivation du och jag!

Pussar och kramar i massor!

Rebecca

2009-02-24 @ 18:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0