22 Februari

Då var det söndag igen. Det har varit allt annat än en lugn helg för min del. I fredags var det praktik och på kvällen blev det i och för sig lugnt hemma framför tv:n. I går började jag dagen med jätte god frukost för att sedan sätta igång och baka bullar. De blev inte som de brukar, de jäste och blev jätte stora och konstiga med smaken var det inget fel på. Sen åkte jag för att hämta Andrea för att åka till Mia och fixa i ordning håret inför maskeraden. Effektiva fick bli det nya lördagsordet. För det var något vi verkligen var. Vi la i spolarna i mitt hår, tvättade Mias hår och fönade det, lockade Andreas hår till riktiga docklockar och när vi var färdiga med det hade tiden sprungit iväg så vi insåg att vi var tvungna att åka hem till mig och äta för att hinna med allt annat. Med spolar i håret och Mias halvfärdiga hippielook och Andreas docklockar sprang vi in på ica för att köpa lite behövliga saker. Gud vad folk kollade och skrattade. Var de inte glada då vi kom in på ica så blev de senare i alla fall. Kanske kommer med i UT på tisdag. "Tjej kom inspringandes på ica med curler i håret!" skulle inte förvåna mig. De har inte allt för mkt vettigare att skriva om haha. Men kul var det, inte varje dag man gör sådan entré på ica, det lär nog bli den sista också. Man måste ju bjuda på sig själv.

Det var jobbigt att köra bil med curler i håret. Man blev alldeles för lång och de fastnade i taket. så fick sitta lite hukad och helt rak i ryggen. Måste sett sjukt ut haha. Sen kom vi hem och åt och fixade i ordning det sista. Tycker vi lyckades väldigt bra. Vi hade en jättetrevlig kväll ute i Gällstad. Hemresan gick bra men taxin släppte oss en bit hemifrån så blev till att traska en bit hem. den snöade och hade snöat en hel del och var glas halt. jag och Andrea hade lite problem där när jag gick i mina pumps och hon i sina balerina skor. Vi gick ett steg framåt ocg geld ett halvt bakåt. My god säger jag. var skönt att komma hem sen. I dag började vi med att mysa framför tv:n och kolla på Mamma Mia. Sen har jag i stort sett legat och halvsovit där hela dagen. Är helt slut. Det tar på krafterna att vara Marilyn Monroe får jag säga! ;)
Later!







Kommentarer
Postat av: Martina

elin är sexig. ;)

2009-02-22 @ 21:32:13
URL: http://trubbnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0