Tack!

Jag säger bara TACK Marty! För allt du gjort. Utan dig hade inte min blogg haft det utseendet som det har nu för tillfället. Det gör det en aning roligare att läsa och kolla på den! Tack Marty!

Idag var jag ute i Backen med Linnéa men kände mig mer eller mindre som en pennsionär. Blev trött efter knappt en timme och var tvungen att ta paus. Vi åkte en timme och hade paus en halvtimma och så fortsatte det så dan ut. Men kul hade vi. Backen var som allra bäst då den öppnade för sen efter en timma var det väldigt uppåkt och då kom det isiga fram inte lika bra. Sen när jag kom hem bakade jag kärleksmums och snickerskaka. Snickerskakan tänkte jag ha med mig till Fredrik i morgon när jag åker och hälsar på han i Gbg. Sen hjälpte jag pappa med maten och måste säga att vi lyckades väldigt bra. Belv kycklingfile, potatis och sås. Sen sov jag lite framföt tv:n för att sedan baka tekakor till kvällsmat. De blev verkligen supergoda. Så är väldigt nöjd med dagen. Har hunnit med en hel del. Men nu är det nog dags att sova om jag ska orka dra mig ur sängen i morgon bitti.

Tack ännu en gång Marty! =)



Later!

Kommentarer
Postat av: carro

Oh vad fin bloggen blev =)

2009-02-11 @ 22:33:58
URL: http://cajanbanan.blogg.se/
Postat av: Marty

Hihi lugnt Elin! Allt för dig kompis! Men jag ska fixa lite små saker lite senare, hoppas det är ok! puss!

2009-02-11 @ 22:35:32
URL: http://trubbnos.blogg.se/
Postat av: Elin

Det är cool lugnt! =)Ja visst är marty duktig!

2009-02-12 @ 09:32:45
URL: http://elinds.blogg.se/
Postat av: Ida

marty, hon kan den där jäntan :D

2009-02-12 @ 17:50:37
Postat av: Ida

för övrigt, har du med varit på model lab ;)?? haha

2009-02-12 @ 17:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0