Söndag 8 Februari

Idag är det söndag men inte en helt vanlig söndag. Man slipper känna söndags ångesten över skolan, kommande dag. För nu är det äntligen lov!!! =D Är dock inte helt 100% idag, gårdagen blev faktiskt helt okej efter inga förväntningar alls. Följde med Josefine till Sara och träffade några i från Örebro och lite annat folk mkt trevlig måste jag säga. Därefter blev det utgång även det blev hyffsat lyckat förutom att Julia hällde ut hela sin öl i min urringning och skrattade snällt åt mig plus att jag kom emellan ett bråk och blev skallad. Jag lyckas alltid komma vid fel tidpunkt och så ännu en gång fick en helt utomstående ta smällen haha. Så sitter här med en fin bula i pannan men va tusan det var ju inte direkt meningen så jag förlåter honom.
Dagen ser ut som så här: Har precis varit ute och skottat hela våran garageinfart plus en massa annat skit så är en aning trött i mina armar. Hatar att skotta! och nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli färdig, lukten tycks tyda på att den är färdig om 10 min =) Sen blir det att färga och klippa mamsen för att sedan iväg att träna och därefter gå på bio och även den med mamma. Så denna dagen spenderas med mamma. Hon tyckte att det var allt för länge sen vi gjorde någonting tillsammans så vi tog tillfället i akt idag. I morgon blir det Göteborg med Mia och Stina. Måste ta tag i att ringa dem och se hur vi ska göra i morgon, lutar åt att det blir jag som får köra men inte mig emot. Har inget problem med att köra i Göteborg.






Later!

Kommentarer
Postat av: Marty

Elin! Jag ska med till gbg imorogn! HAde vart kul att träffas :)

2009-02-08 @ 14:47:01
URL: http://trubbnos.blogg.se/
Postat av: Elin

Vi kan väl se till att göra det! Jag är inte omöjligt ;)

2009-02-08 @ 18:28:02
URL: http://elinds.blogg.se/
Postat av: Ida

flickor flickor, har ni separationsångest redan ;)?

elin vi ses på tisdag och inte lördag ;)

marty din dissör, du kan ha ett bra lov ;) muhahaha

2009-02-08 @ 23:04:13
Postat av: Elin

Jag och Marty är tajta som tusan! Klarar oss inte utan varandra! Ett lov är för mkt....

2009-02-08 @ 23:26:42
URL: http://elinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0