Söndag 15 Februari

Skola i morgon. Vill verkligen inte att denna dagen tar slut. Men tyvärr så börjar den lida mot sitt slut.I går hade jag faktiskt riktigt kul trots att det blev nyktert för min del och jag körde och jag erkänner det är inte så kul att köra omkring på fullamänniskor. Man blir lite smått irriterad men måste säga att denna gången gick det bra. Hade även kul på swing, var väldigt mycket folk vilket jag blev förvånad över. Trodde folk höll sig hemma. Men vi Svenskar verkar inte ta alla hjärtans dag på så fullt allvar längre. För alla där inne kan omöjligt ha varit singlar! ;) Det slog mig dock att man ser allt med helt andra ögon när man är nykter, man ser sånt som ingen annan ser haha. Fast det visste jag sen innan så var ingen direkt nuhet. Men blev helt chockad över en viss syn jag fick se där inne. Trodde verkligen inte mina ögon. Men det var sant! Jag tänker inte säga för mycket mer än att en tjej ALDRIG skulle gå fram och ragga och strula med en aspackad kille för det är rent av avtändande. Däremot så ser killar det som en chans att få något vilket jag tycker är vidrigt med sant! Väx upp.....
Idag blev det en lugn dag. Åkte och hälsade på mormor och morfar där det bjöds på våfflor. Sen har jag spenderat kvällen framför tv:n . Äntligen har gossip girl börjat igen!
I veckan blir det att ta tag i sitt liv igen, ta tag i träningen och börja sluta med allt det söta igen för nu är lovet slut! =)
Later!

Kommentarer
Postat av: Marty

ELin, skippa matten! :)

2009-02-15 @ 22:06:23
URL: http://trubbnos.blogg.se/
Postat av: Ida

SKÅÅÅÅLKARE!! :d

2009-02-16 @ 21:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0