Oväntat

Nu drar jag mig tillbaka och säger Godnatt till er alla. Måste få lite skönetssömn för i morgon är det Göteborg som står på tur. Ska bli kul. Mamma blev super fin i sin nya look haha bion blev dock inte den vi hade förväntat oss. Vi skulle se " I taket lyser stjärnorna" det hade vi bestämt sedan länge för jag vill se den efter att ha läst boken för ett antal år sedan. Vi satt där i bio salen och pratade och åt popcorn då filmen började, men det var inte den vi hade tänkt oss. Först trodde vi att det var reklam men sen insåg vi att mamma sett fel på datum och den filmen inte gick idag. Så vi fick ett litet skrattanfall och kollade istället på " vi hade i alla fall tur med vädret , igen" Den var helt okej dock inte en bland de bästa filmerna jag sett. Detta måste ligga i generna för jag har gjort detta misstaget ett antal gånger så skrattar bara åt de då det inträffar. Men då blir det bio nästa söndag igen då istället . Men nu väntar sängen så dags att dra mig tillbaka.
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0