Lördag

Godmorgon eller godförmiddag kanske! Har varit uppe sen nio, städat mitt rum vilket var behövligt och sitter nu här och funderar hur jag ska planera kvällen. Finns två alternativ utgång eller myskväll. Får se vad jag känner för senare i eftermiddag och se hur dagen artar sig. Ska väl snart ta tag i att laga lite mat och förhoppningsvis ta mig en promenad. Har äntligen skickat in första utkastet till projektarbetet, antar att jag kommer få tillbaka rapporten och få lägga till och ta bort en massa, men skönt att ändå skickat iväg det första. Slipper jag tänka på det på ett tag.
Nästa vecka är det äntligen lov!!! Har inte helt planerat hur veckan kommer att se ut det återstår att se men blir en sväng till Göteborg och lite jobb på praktiken. Resten är till att ta som det kommer.
Later

Kommentarer
Postat av: Marty

du ska ju ut på torsdagen;D

2009-02-07 @ 17:19:25
URL: http://trubbnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0