Fredagen den 13:de

Fredagen den 13: de detta bådar inte gott. Men jag hoppas att inte oturen som vanligt förföljer mig. Det kan väl vara något som går rätt någon gång! =) Dags för praktik idag, så ska väl snart ta mitt pick och pack och bege mig. Gårdagen var mycket trevlig. Umgicks med mina syskon hela dagen, inte ofta det blir så men behövligt! Fredrik hade fått en jättefin lägenhet så får snart åka och hälsa på han igen! Jag är glad över att jag tog mitt förnuft till fånga igår och inte gick ut, hade aldrig orkat det känner jag idag. Är jätte trött. I kväll blir det mys med Ida! Så jag hoppas på en kanon bra dag! =)
Later

Kommentarer
Postat av: Marty

Du ahr väl aldrig otur? ;) och speciellt inte idag?

2009-02-13 @ 20:45:47
URL: http://trubbnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0