Första dagen på lovet!

Jag är verkligen helt slut efter en hel dag i Göteborg. Gick upp vid sju för att hinna duscha och äta frukost i lugn och ro. När jag skulle ta bilen och åka iväg för att hämta Mia och Stina så funkar inte bilen, bromsarna ligger i och det låter förskräkligt. Jag tänkte bara att detta är så likt mig, alltid händer det ngt som försvårar allt. Så jag fick ringa Mia och be henne göra i ordning hennes bil och göra sig redo efetersom våran inte funkade. Pappa gav sig an på att det var ngt som fryst fast så mamma körde lite med den och efter ett tag slutate den tjuta och skrika så tog våran bil trots allt. Höll på att få en hjärtattack när vi höll på att bli nedtryckta i ett dike av en lastbil som trodde han ägde större delen av vägen i en kurva och passade på att gasa på. Där var jag lite smått livrädd. Sen hade vi lite kul på motorvägen körde om en kille ett antal gånger och gav han ett gott skratt, tror vi gjorde hans dag!

Väl framme i Göteborg bestämde vi oss för att fika innan det var dags för model lab. Jag säger bara en sak! Jag hatar att vara med på bild, verkligen avskyr och sen att stå och posera framför någon gör att man känner sig urlöjlig. Kändes bara så falskt men nog var det kul. De borde dock ta tag i sin hund den var allt annat än rumsren!
Sen bestämde vi oss för att åka till Borås och äta istället efetersom tiden runnit iväg och våran parkeringstidsnart var ute. Där träffade vi en med förståndshandikapp som Mia påstod hade en dragningskraft till mig och nog hade han det för det tog inte lång stund innan han kom fram och hälsade på mig och frågade om jag hade pojkvän. Smart som jag var sa jag ja då gick han vidare till Stina och frågade samma sak även hon svarade ja så han gick hoppfullt till Mia men även där fick han en diss. Trevlig som han var sa han. " Jaha okej jag godkänner det men ni var i alla fall trevliga kompisar ändå" haha kan inte sluta skratta åt det

Nå väl äntligen hemma och har äntligen tvättat bort 1000 lager smink. Får väl säga att jag är riktigt nöjd med denna dagen. En bra start på lovet. I morgon blir det träning och jobb på praktiken sen får vi se vad som händer på kvällen!



Later!

Kommentarer
Postat av: Marty

du är så söt! :)

2009-02-11 @ 18:12:04
URL: http://trubbnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0