Fettisdagen!



Idag är det fettisdagen. Vilket innebär att man i vanliga fall brukar äta semlor. Men för min del har det inte blivit någon idag. Är inte alls ledsen över det, tillgör inte mina favoriter. Alldeles för mycket grädde vilket bidrar till att man får kramp i magen och alldeles för mycket mandelmassa. Jag brukar baka semlor själv och få kan man fylla dem med precis vad man vill. Betydligt mycket bättre. Men har som sagt varken orkat eller haft tiden i år, så ni får förlåta mig!

Idag känns allt mycket lättare än vad det gjorde igår. Övereragerade pågrund av att jag var så trött. Men säger jag att allt är bra så ljuger jag. Jag är fortfarande inte fullt motiverad inför skolan, men det går åt rätt håll i alla fall. Idag hade vi kundpass i skolan och jag var värdinna. detta betydde att jag fick svara i telefon stort sett hela dagen och ta emot kunderna samt städa i salongen. Efter det åkte jag hem för att jag hade så fruktansvärt ont i huvudet. Åkte hem och sov en tsudn och efetr det kändes allt betydligt mycket bätter. Kvällen spenderades med Malin på onyx. Blev spinning och box idag. Jag har nog aldrig varit så varm och svettig i hela mitt liv och jag skojjar inte. Det var något nytt för mig, inte visste jag att det kunde komma så mkt vätska ur min kropp ;)

I morgon är vi lediga så blir till att gå upp i någorlunda tid för att ta sig upp till simhallen och simma lite tänkte jag. Sen blir det till att plugga innan det bär av till göteborg för att spendera kvällen där! =)
Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0