23 Februari

Jag har överlevt ännu en matte lektion men undrar hur många jag kommer klara till. Jag kom på den brilianta idén att äta mig så tjock så jag inte kommer igenom dörren och på så sätt kan jag inte ha matte. Marty bara skrattade och tyckte nog inte att den idén var lika lysande som jag. Förstår inte det. ;) Sitter här i biblioteket och har sedan en tid tillbaka försökt komma på vem som skickade ett helt oväntat sms, ett nummer jag absolut inte kände igen. Men nu har vi kommit på det och det var minsann oväntat haha..... Tur att jag har Marty säger jag bara, hon gör att jag överlever även måndagar. Senare idag ska jag även klippa och färga Marty. Wieeee. och själv ska jag bli klippt. Skönt det =)
Later!

Kommentarer
Postat av: Marty

HAHAH ja jisses vad kul vi kan ha ibland! :)

2009-02-23 @ 12:40:36
URL: http://trubbnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0