17 Februari

Jag är tröt och borde egentligen sova men måste skicka iväg ett arbete först Idag kändes det meningslöst att gå till skolan. Lars ifrån schwarskopf hade genomgång om de nya produkterna och sen fönade vi vågor. Jippie min favorit sysselsättning. Not! Men det gick i alla fall, och betydligt mkt bättre än vad de gjort de tidigare gångerna, de kanske börjar fastna nu och har man tur kan det kanske bli lite roligare. men då ska man ha tur ska jag lägga till. sen var det engelska, redovisade i två minuter vad du kan göra för att värna om miljön. det var det enda vettiga vi gjorde, sen slutade vi. Så åkte hem med Mia, åt och åkte iväg på träning med Malin.

Det är konstigt. Hur jag än bär mig åt så är alltid veckorna fullbokade. Mycket märkligt. Spelar ingen roll om jag bestämmer mig för att ta en dag i taget. Funkar inte. helt omöjligt. För att hinna med allt krävs det planering vilket innebär att man är i stort sett sysselsatt 24/7 men jag klagar inte snarare njuter. det är snarare omgivningen som klagar på att de aldrig kan träffa mig att jag aldrig har tid.. Ska försöka bättra mig. Simon har klagat på mig gång på gång men kan inte göra något åt det.. Ni får leva med det helt enkelt eller så får jag försöka lugna ner mig. Men vi kom fram till ett datum 24 juli eller vad det nu var haha... Så illa är det inte, där överdrev vi lite, men nästintill. Finns lite luckor här och där. men självklart går det att flytta på saker och ting. Men jag lever livet helt enkelt, vilket innebär att man måste hinna med så mkt som möjligt! =)
Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0