16 Februari

Vet inte vad som var värst när jag vaknade i morses utav klockan. Om det var tanken på att skolan började i dag, om det var för att min höft krampade, min rygg värkte eller min jävla mensvärk. Jag vet inte vad som var värts men kombinationen var inget vidare. Låg där i sängen i säkert 10 min innan jag kunde dra mig ur sängen då höften äntligen slutat krampa. På väg till toaletten in såg jag att en dag i skolan skulle vara helt omöjlig, kunde kanppt stå. Och focusera på matte i detta tillståndet var inte att tänka på så bestämde mig för att vara hemma idag och det var ett klokt val. Har pluggat nästintill hela dagen, legat och läst i soffan med bamse liggandes bredvid mig och värmd av kaminen och flera lager filtar. Jag fryser som jag vet inte vad. Sen för att komma på lite andra tankar beslöt jag mig för att åka och träna, var sjukt mycket folk idag. Hatar när folk tittar på när man tränar. de kan väl focusera på sitt så gör jag mitt. var inte på humör för att vara trevlig idag. Min stubin är inte alls lång just nu så får verkligen försöka behärska mig. Men i morgon får det nog bli skola i alla fall, beror på om jag kommer ur sängen denna gång, lite enklare förhoppningsvis. Får se om det blir träning eller om det blir bio med mamsen men något utav bli det. =)
Later
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0