14 Februari

Jag lovar jag ska inte göra dig besviken denna gången. Nog för att jag har många bollar i luften samtidigt och sällan har en ledig stund över men det är så mitt liv ser ut. Det värsta som finns är att inte ha något att bara sitta och inte göra någonting, kanske är det för att jag blir så lätt rastlös och vet inte riktigt hur jag ska hantera den. Det behöver inte vara inplanerade saker. De spontana är ibland de bästa stunderna. I går var jag på praktiken, ja ni hörde rätt på ett lov! Men vad gör man inte? Sen på kvällen blev det spontan bastu och myskväll hos Ida. Det var riktigt, riktigt kul. Jag, Ann-Sofie och Ida hade fullt upp med att roa varandra. Vi bastade, rullade oss i snö, drack öl, åt god mat lagad av Idas pappa, åt nötter,vindruvor godis och tjatade varvat med att kolla på film. Helt klart en fredagskväll som får ta att göras om inom kort!

Idag har jag bakat kladdkaka tills ikväll för att hjälpa Ida på något sätt, hon har fixat hur mycket som helst inför ikväll så jag hoppas verkligen att det blir så lyckat som hon hoppas på. Hennes förväntningar är på topp och hon är laddad till max haha. Blir lugnt för min del i kväll nämner inga orsaker, inget nämt inget glömt! Ska ta mig en promenad och rensa ur mig lite agritioner innan jag ska ta och göra mig i ordning för kvällen. Blir en hektisk kväll först fira pappas bror och hans fru och därefeter vidare till Borås. Hade hoppats på sällskap i bilen in men får roa mig själv. Ha en underbar alla hjärtans dag allihopa! För det är tanken att jag ska ha! =)



Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0