Premiär åket avklarat!

Dagens arbetspass är över och vi sitter i bistron och dricker varm chocklad och vilar. Gårdagen var toppen. Första premiäråket är gjort och efter en volt gjord av Malin och fel avgång i liften klarade vi oss utan några brutna ben. Vilket känns väldigt bra. Det är kallt, -10 och snöar så här är det riktig vinter nu. Det känns i hela kroppen att man inte är van vid att åka skidor och fötterna skriker av obekvämhet när man stoppar ner dem i pjäxorna. Men jag vet att man vänjer sig! det är 1 vecka och en dag kvar julafton och det känns helt konstigt. Har inte hunnit få någon julkänsla än och är ytterst tveksam på att jag kommer få någon. Får helt enkelt fira dubbel jul nästa år.
*
Dagen började bra, blev riktigt överaraskad och riktigt glad då Caroline ringde från mitt förra jobb. Saknar er och blev verkligen glad över att du ringde. Man blir alltid lika positivt överraskad när man får ett oväntat samtal. Man blir helt varm innombords när man känner att folk bryr sig om en! Nu väntar jag bara på att True blood ska laddas färdigt så jag kan kolla på det!
over and out!

Kommentarer
Postat av: josefine

Har du börjat kolla på true blood elin :) Stolt jag blir!!

2009-12-16 @ 18:26:03
Postat av: Elin

Snart så, så ska jag börja följa det! =)

2009-12-17 @ 23:16:44
URL: http://elinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0