Grand opening och första arbetsdagen avklarad!

Grand opening och första dagen avklarad! Nu har vi äntligen öppnat upp och det var äntligen på tiden. Folk börjar rulla in och det känns att folk verkligen är sugna på att åka skidor och testa backarna för första gången denna säsongen! Grand opening är Stötens öppnings helg och temat är eld och is. Det kommer vara full gång hela helgen med massa uppvisningar, middagar, skidåkning, festande med m,m. Så en väldigt bra helg att komma upp hit! Efter 1 timma kom jag äntligen in på Internet efter många om och men. Börjar bli lite smått trött på mitt Internet så lär lite bli mycket sittandes här.
*
Dagen har gått fruktansvärt fort och snart är det dags att äta igen. Idag började jag vid 8.00 och slutade 15.00. Alla började uppe i Bistron för att förbereda allt. Plocka upp glas,bestick, tallrikar, kaffe...... allt som behövdes. Sen börja fylla montern med kakor och mackor och även fylla på dricka. Så nu ser allt betydligt mycket hemtrevligare ut! Men tyvärr fick jag inte stanna kvar uppe i Bistron och jobba utan gå ner till Tipi bar och servera personal lunch. Det har gått jättebra idag och allt känns bra. det är väldigt mycket tankar som rör sig fram och tillbaka i huvudet men det är alltid så första dagarna på ett nytt jobb. Men detta kommer gå superbra! I morgon blir det att börja jobba 06.30 med frukost och sen är det jobb hela veckan ut så får se om jag hinner vara med på lite utav sakerna som händer på Grand opening. Ikväll får vi se vad som händer, blir lite mys framför tv:n först. Hoppas ni mår bra där hemma. Tänker på er!
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0