-38 grader. Svinkallt!

Shit det blir verkligen bara kallare och kallare och kallare ska det bli. -38 har det varit som kallast här uppe i Stöten idag. Det är så kallt att snökanonerna har fått stängas av för att vattnet fryser. Så nu väntar dem på mildare väder istället. Hörde att ni fått snö där hemma också och jag är verkligen glad för eran skull. Äntligen kanske ni får en vit jul hemma. Det är bara en vecka kvar till jul. Tiden går fruktansvärt fort, vet inte riktigt vart detta året har tagit vägen. Men det har varit ett utav mina bästa år, kan nog säga att det har varit mitt bästa år. Tårar, skratt, glädje, besvikelse, förväntan och lycka kan nog beskriva alla känslor jag känt under året. Jag har känt på kärlekens hårda lek, jag har känt på Studentens lyckliga stunder, sommaren underbara värme och händelser. I love my life! Jag ångar inget jag gjort, önskar bara att jag hade tänkt lite annorlunda och agerat lite annorlunda i vissa situationer. Men gjort är gjort och kan inte tas tillbaka. Jag hoppas att detta halvåret kommer bli ett minne för livet och något jag sent kommer glömma lika bra som sommaren 09. Alla där hemma jag tänker på er, hör gärna av er om ni har tid och lust eller skicka iväg ett sms. Och kom upp och hälsa på mig i kylan! =)
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Marty

saknar dig med!! frys nu inte ihjäl där uppe ;)

2009-12-19 @ 11:38:32
URL: http://trubbnos.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag ska göra mitt bästa. Så jag kan komma levande hem igen och träffa dig!

2009-12-19 @ 22:19:15
URL: http://elinds.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Elin!

Du verkar trivas och jag är säker på att du kommer klara allt galant där uppe! Ja, detta har verkligen varit ett helt fantastiskt år, jag håller med.. Så otroligt mycket har hänt, satt och försökte skriva ner lite punkter innan faktiskt, bara för att minnas allt det roliga..

Och sommaren var helt suverän den också!

Vi hade lite julmys här igår allihop, saknade dig.

Ha det fortsatt bra och ta hand om dig! Kram!

2009-12-21 @ 20:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0