Trött som få

Idag är jag verkligen trött som få. Trött i huvudet och trött i hela kroppen. Var inte alls sugen på att gå upp i morses hade hellre legat i min varma säng, jag tycker inte om när det blir så här kallt. Fryser verkligen 24/7. Måste komma på ett bra sätt att hålla mig varm på. Sen fick jag skjuts av pappa till bussen tur var det för det var svinhalt. Väl framme i borås mötte vi hur mkt folk som helst som strömmade fram vid resecentrum, vad tusan gjorde allt det folket där. Var världens folksamling, måste varit massa nior som skulle besöka de olika skolorna i borås. Sen väntade företagsekonomi, lärde oss hur man gör en faktura, hur man ska marknadsföra sig själv m,m. Slutade vid 11 så det var skönt så det var bara hem och äta och börja pluggandet. Men nu är halva engelskaboken läst i alla fall och börjat på terminologin så känner att jag är i någorlunda fas. Nu är det bara småföretagandet och projektarbetet kvar som jag måste börja ta tag i. Men det är så drygt! Sen bar det av till onyx för att styrketräna lite med Linda. Hon är minsann ett mycket trevligt sällskap. Känns oerhört bra att ha tagit upp kontakten med de här hemma igen. Hade en svacka där ett tag då jag knappt umgicks med de alls. Men efter sommarens grillkvällar och fester så har jag lykats binda kontakten med de igen. det betyder så otroligt mycket att ha de personer som jag har här hemma och inte bara ha en massa nya människor. De här hemma har jag ändå växt upp tillsammans med, de känner mig och har delvis växt upp med mig.Borde nog slå Andrea en pling, känner att jag skulle vilja prata av mig lite. Hon har alltid svaret på allt och känner mig utan och innan, rätt häftigt. Hon känner mig bättre än vad jag känner mig själv och tvärt om. She is my other half! Inte så konstigt vi har växt upp tillsammans och delat allt, vi är mer som sytrar än kompisar. Känns skönt att ha en sådan person. Någon som alltid finns där! Även om vi inte träffas och pratar allt för ofta så finns hon alltid där! Elr så tar jag det i morgon för jag vet vad jag har att vänta mig över 1h i telefon och min hjärna klarar nog inte riktigt det just nu. Den är ur funktion. Men i morgon blir det lång dag i skolan sen hem och äta och vidare och träna. Helgen ser ut att bli lugn. Jobba på lördag och Mini gesäll på söndag sedan modevisning på tingsholm. Kan behöva en vit helg känner jag!
Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0