Torsdag 27 november

Får sammanfatta fatten som riktigt lyckad. Hade samhällskunskap och Svenska och sedan slutade ag vid 12.00 mycket skönt. Åkte hem och åt och satte mig och slumrade till för tv:n för att sedan bege mig ner till torgis för att träffa Josefine över en fika. Var sjukt länge sen jag träffade henne så vi hade mycket att ta igen, mycket skvaller blev det. När vi kom in på torgstallet mötets jag av massa välkända ansikten så blev många " hej, hur mår du......" och alla komenterade mina glasögon " Åh har du nya glasögon?" haha nej det har ag inte för hundraede gången, använder dom så sällan därför att ag inte stortrivs i glasögon och föredrar mina linser. Men nu när mina tre sista linser gått sönder får jag vänligt vänta på nya och under tiden använda mina glasögon. En kille komenterade snyggt att jag tycker dina bågar passar dig utmärk, både till din hy, stil och ansikte. Jag och JOsefine bara tittade på varandra och suckade haha. Dålig raggningsreplik, fungerade inget vidare. Sorry bättre lycka nästa gång! Vi satt där i 3h och bara tatade en massa skit, men helt underbart haha. Sen bar det av till LIndex i hopp om att hitta lite underkläder men vi var allt för oseriösa så hittade inga, får bli en annan dag.

Sen var det träning med Malin. Bodycombat stod på schemat.! Blir vad man gör det till och idag gav vi båda 100 % så var helt trötta och svettiga efetråt så var skönt med en svalkande dusch. Har lite ångest över att jag inte kan träna i morgon. Hinner inte det, får ta det på lördag. Måste hålla igång nu när jag väl har fått upp konditionen!

Helgen är ännu inte helt planerad vet bara att ag ska jobba. I morgon är jag helt ensam hemma, mamma och pappa är bortresta och brodern skulle iväg så får se vad jag kan tänkas hitta på =) i morgon är det dags för apu inte så sugen på det just nu men hoppas att ag är mer på det i morgon!
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0