Söndag 16 november

Ännu en helg börjar lida mot sitt slut och kan samanfatta allt samman så här: I fredags var det återigen dags för praktik som jag inte alls var särskillt sugen på, Linda kom sen på eftermiddagen så jag färgade och klippte henne så det roade upp stämningen! Sen var det dags att åka hem och tillbringa kvällen framför idol och god mat. I går jobbade jag hela dagen, och den nyblivna ägaren var där och skulle gå bredvid! Kändes mycket konstigt måste jag säga att vara som en mindre chef över henne och säga vad hon skulle göra och så där. Fick ta det ansvaret för Nathalie kände att det var alldeles för jobbigt, känslomässigt. Jag hade inte så ont utav det, stängde av det mesta. Men vissa stunder kändes värre än andra, när hon ifrågasatte precis i detalj vad jag gjorde och varför. Hon har inte med det att göra. det är inte hennes än! Börjar kännas att det lider mot sitt slut, jobbar sista gången den 30 november och det är inte alls långt kvar! Sen på kvällen när jag kom hem hade Sebastian lagat mat till mig, mkt förvånad måste jag säga efetr det var jag otroligt rastlös och hade ingen anin om vad jag skulle hitta på. Det slutade med en filmkväll med Linda. Mycket trevligt! Idag va det jobb på schemat och som tur va kom inte den nyblivna ägaren och hjälpte till var inte alls på humör efter att ha varit uppe till klockan tre i natt för att vara fyllechaffis åt mamma, pappa och bror och hans kompisar. Dagen börja lida mot sitt slut och jag blir allt mer övettrött och allt mer flummig så snart dags att gå och lägga sig!
det verkar som det är en kärleks influens på gång igen! det gör mig bara glad. Är glada för alla vänners skull som verkar hitta någon. Hade ett långt samtal med Andrea om våran situation till det hela och vet inte om någon utav oss blev särskillt mycket klokare haha. Vi var allt för trötta för det. Men det jag tror vi kom fram till var att jon ska släppa taget inte fundera och spekulera i så mycket vad som kommer hända och så vidare. Jag skulle nog mer försöka att minska på utrymmet som en viss person tycks ha skapat hos mig. Känns inte bra att en person ska ta sån stor plats, som absolut inte är värd den! Men det är svårt att släppa taget och jag vill inte falla tillbaka igen så det gäller att hålla sig uppe på marken och än så länge tycks det fungera alldeles utmärkt! Och jag hoppas på att den kommande veckan bjuder på en massa trevligheter!
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0