Torsdag 20 november

Snart helg! Har dock inte planerat den. Är ledig så hoppas på ngt kul, dock är det alltid så att när jag är ledig så jobbar alla andra eller ska åka bort. Men något ska jag nog kunna hitta på. Fredagskvällen ser ut att bli lugn i alla fall, lär vara trött efetr APU:n så blir nog att ligga framför tv:n och kolla på idol. Lördagen och söndagen är helr öppna för förslag. Idag har det varit en väldigt dryg dag, inställd sevnska pga att våran lärare cyklat och trillat omkull. Vem är så smart att cykla när det är svinhalt ute och man knappt kan gå? sen var det kundpass, hade en kund i dag resterande tid gjorde jag inte särskillt mycket, tog det väldigt lugnt. Tänkte tränat idag men var hemma vid sex så får bli en annan dag, kanske lördag morgon? en bra start på helgen. I morgon är det APU och är inte als sugen på det, ska ta med morfar direkt på morgonen och klippa han så får skjuts dit i alla fall, funderar på att laga ngt att ha med och äta elr om jag ska ut och äta i morgon? Hinner fundera på det ett tag till, tills naglarna torkat helt. Hemresan var en nära döden upplevelse, åkte hem me Sara och när man åker med henne vet man aldrig riktigt vad som ska hända satt med hjärtat upp i halsgropen ett antal gånger men hem kom jag i alla fall. Bussresan till skolan på torsdagar är alltis lika hemsk pga två killar som pratar engelska som spelar gitarr och sjunger, kan tilllägga att de inte kan spela särskillt bra och de sjunger gräsligt illa. De förstöre låtarna med The killers idag, spelade helt fel ackord och kunde defiitivt inte texten. Plus att det ända de kan säga är fucking så man undrar hur stort deras ordföråd är. Känner att det är ganska bra för mig att öva på mitt tålamod, frustrationen och irritationen bara växer så en vacker dag kommer jag bli väldigt arg. Men jag har länge funderat på om jag ska säga till dom på Svenska eller engelska, vore pinsamt att säga det på engelska och de förstår svenska. Men det får  vi ta den dagen!
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0