Tisdags kväll

Dags för att dra mig tillbaka nu känner jag. Är helt trött i kroppen efter dagens träningspass och örat helt varmt efter 2h telefonsamtal. Träningen gick mkt galant idag, började med spinning och asvlutade sen i gymmet med trevligt sällskap som Linda! ser redan fram emot morgondagens träningspass, då med Linda också. Vi hade en hel del att prata om i dag, helgens händelser alltid lika kul att prata om det efteråt haha. Sen var det en lättnad att höra att Mia mår betydligt mycket bättre, tycker inte om när andra mår dåligt för de få mig att må minst lika dåligt. Men hon är stark så hon klarar det. Man är starkare än vad man tror när man väl behöver det! det har jag fått visa prov på flera gånger och det stämmer alltid! och kom ihåg man kan inte göra mer än sitt bästa och det är huvudsaken. Vi är dom vi är!
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0