Söndag 23 November

Då var helgen slut. Hade väl hoppats på en och annan utveckling hos vissa men verkar som jag får lägga ner det nu. Jag orkar inte anstränga mig mer nu när man aldrig får något tillbaka, det krävs att båda kämpar om man ska komma någon vart. Blev utgång igår kväll i alla fall, hade varit mysigt med en filmkväll men får bli en annan gång. Hade riktigt skoj igår kom hem vid 5 imorses så har inte sovit särskillt mycket. Idag har jag och mamma haft en mor och dotter dag och bakat pepparkakor och lussekatter, riktigt mysigt. Kändes som vi behövde detta, göra något annat än att bara gnälla på varandra. Tog även en långpromenad det var så himla skönt, älskar verkligen snön så den får gärna stanna kvar ett bra tag till! Men jag hoppas att förkylningen som jag känner i kroppen bara är pga att jag är trött från gårdagen. Min mobil har fått seriösa dampanfall så nu fungerar den inte alls känns lagom roligt. Så får väl åka och lmna in den i morgon och får stå ut med min gamla så länge. Hatar alla tekniska saker när det inte fungerar! Veckan är ännu oplanerad men hoppas på en och annan trevlighet. Känns som det är en perfekt fika vecka. Får försöka träffa lite folk över en fika elr liknande. Blir väl att träna och plugga så får se hur mkt tid det blir utöver. Men nu ska jag gå och lägga mig innan jag somnar.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0