Onsdag 19 November

Snart helg idag, så kallad lilllördag! Idag har jag varit så fruktansvärt trött och detta har bidragit till mitt mycket flummiga humör. Hade småförtagande och gjorde klart logga, visitkort kändes bra. sen var det dags för niorna att komma besök så vi skulle hålla oss sysslesatta, jag kände direkt att jag inte var till mkt nytta så Mia fick ta sig itu med mina naglar och måla dem och ge mig handmassage. Mycket skönt, men klantig som jag är ,har jag redan skavt en nagel. Till på köpet lyckades jag få en repa på min klocka som Stina så snällt förklarade för mig att den verkligen inte syns. Men klart att jag ser den när jag ständigt kommer tänka på den. Plus att min thomas sabo berlock tappade en sten så nu är den inne på lagning. Stina bara suckade och sa att jag är en perfektionist haha. Mitt svar var att jag är inte men jag har en tendens till det. Hatar när det är små saker som man egentligen inte ser men som man ändå går och stör sig på, det är värre än stora saker. Så nu får jag väl måla om nageln annars kommer jag gå och tänka på det hela kvällen haha. Sen åkte vi till viskastrand för att trycka affischerna till modevisningen och de blev riktigt snygga så nu ska vi bara sätta upp dem med. Sen var det bara att ta bussen hem för att träna.
Sitter här och har träningsverk både i benen och armarna så jag hoppas att det ger resultat snart. Annars är det seriöst något fel. Har inte ännu planerat helgen, får snart ta tag i det men har inte riktigt haft orken och tiden till det. Men något får det se till att bli. Har trots allt varit lugnt i två helger nu pga jobb. Blir väl en hel del jobb nästa helg med, med städning och så innan ägarbyte. Kommer kännas väldigt konstigt. Men de får jag ta då. Tror att jag ska göra ännu lite mer småföretagande nu för att komma i fas, sne gå och lägga mig. Hoppas på en bra dag i morgon!
Over and out


Kommentarer
Postat av: Marty

åh fick ni tryckt dom =) underbart!

2008-11-20 @ 19:05:05
URL: http://trubbnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0