Måndag 3 november

Vissa människor förvånar mig alltid. Kanske är det positivt men i vissa falll negativt! Vissa människor har en förmåga att försvinna under jorden  för ett tag för att sedan ploppa upp i ens liv återigen, man blir lite smått förvirrad. Det är lite smått förvirrande att först känna saknad av en person och att det hinner gå så lågnt så man knappt tänker på det längre och när man till slut lagt det åt sidan för att inte lägga ner mer energi så hör de av sig igen. Vistt det är jätte trevligt att ta upp kontakten igen, men man kanske ska försöka hålla den också. Mysko, har aldrig riktigt förstått mig på det där, fast har kommit på mig själv när jag nu istter här och funderar att jag har nog gjort det någon gång jag med. Man blir på något sätt glad över att personen i fråga äntligen hör av sig, alltid blir man lika glad över ett oväntat sms elr oväntat samtal! Så tänk på det, gör någon glad genom att ringa elr skicka ett sms alltid uppskattat! Malins pojkvän har en förmåga att skicka hur långa sms som helt och altid är de roligt skrivna. Hur orkar människan. Skriva ett sms elr rättare sagt ett sms som inehåller hela 6st! det är inte illa. han lägegr verligen ner tid och ork på det där haha. det är beundransvärt! Blev ingen bodybalance, fick räcka med dance aerobic och lite tid på gymmet, gosch vad jobbigt det var idag, ny koreografi och allt men det märks att det gör skillnad. Från att ha noll koll på min kordination börjar jag faktiskt få koll på det där. Kommer aldrig glömma provveckan på onyx, första gången jag och Malin skulle testa step. Jag har nog aldrig skarttat så mkt i hela mitt liv, vilken vurpa jag fick till, brädan for åt ena hållet och benen till brädan åt andra hållet och jag pladask frammåt. Inte illa, självklart stannade hon musiken och frågade hur dt gick inte lite pinsamt och det värsta var att det hände inte en gång utan två haha. Men det är lite likt mig, klumpig som få. Men börjar få koll på det nu!,
Första dagen efter lovet helt lut är jag. Matte C i början av dagen ingen höjdare. Men jag fick VG på matte provet mycket stolt men nu börjas det på ett nytt kapitel, jag ger upp orkar inte sitta med matten mer nu bara massa derivata hit och derivata dit och x och y. Blir helt snurrig i huvudet. Dags för en paus känner jag. Men utan Marty hade Matte C varit omöjligt fruktansvärt men hon lyckas få mig på bättre humör. Vi är allt ett bra team hon och jag!
Over and out

Kommentarer
Postat av: Marty

ett förbannat bra team! :) Vi är fan grymma! haha

2008-11-04 @ 13:40:20
URL: http://trubbnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0