Jag ger upp!

Nu ger jag snart upp har suttit här i över 2 timmar med småföretagande och håller på fortfarande. Tanken är att jag ska samanställa en ankät som vi gått ut och frågat på stan, men eftersom alla har svarat olika känns det som det blir mer än 100 olika svar. Och jag och excel är inte helt överenns heller så det får gå lite som det går. Hade hellre tagit en fika på torgstallet! Men nu är det gjort i alla fall. Idag har det varit halt ute, kom knappt upp för backen i morses till bussen. Gick tre steg frammåt och kanade två så steg sin lilla tid haha. och när jag sluatat och kommit hem till Ulricehamn trillade jag lite lätt och slog i höften och svanskotan så nu mår jag prima. Not! Men ska ända fösröka träna lite ikväll, fördriva lite tid! Blir så fruktansvärt rastlös annars.så får fortsätta och göra klart detta och åka iväg och träna om drygt 1h.
Mia jag lider med dig, jag vet hur det känns! Det är inte kul men du klarar det jag lovar!
Later!
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0