Första advent!

Då var det första advent och sista arbetsdagen på Martins Hörna. Kändes verkligen jätte konstigt. Det känns som vi har blivit som en familj där ute och nu ska vi inte jobba mer tillsammans. Det är inte just arbetet i sig som jag kommer sakna utan gemenskapen och närheten med alla, självklart kommer jag sakna stället, kommer bli tomt. Helgen har varit helt okej, har inte mått något vidare. Fredagen var lugn, kollade på idol och åt pizza och var allmänt onyttigt. lördagen jobbade jag och på kvällen följde jag med Maria och company ut på lite festligheter, alltid kul att träffa nytt folk. Sen idag har jag jobbat, sista dagen. Får se hur den kommande veckan kommer att se ut, kommer antagligen ligga begravd under läxor, jag orkar inte mer!

I try to hold on, but it hurts too much
I try to forgive, but it's not enough to make it all okay

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0