Blev träning trots allt

Det får bli bodycombat med Malin ändå. Trots att jag duschat fö drygt en halvtimma och inte är helt sugen på det. Men är väl inte för svår att övertala och var ett tag sen jag tränade med Malin. Får väl passa på när hon är hemme i Ulricehamn! Kan ju ta chansen att duscha bort mittbenan jag så fint skapade innan. Insåg dock att det var inte alls jag haha. men testar man får man aldrig veta. Pluggandet får väl väntat ills senare elr på bättre tider. Känner att jag hade ändå inte gjort någon nytta här hemma, med Sebastian spelandes på gitarr så det skräller i hela huset kan man inte bli mer än irriterad så åker och tar ut lite ilska och irritationer! kan behövas haha.
Later







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0