11 november

Då var man hemma igen! Varit en lång dag i skolan. Åkte hemifrån vid halv su och hemma vid efter åtta. Det är långa dagar men vad gör man inte för sitt proektarbete? Blev ingen träning idag, kändes lite smått surt men får ta igen det i morgon då det blir styrketräning med Linda! dagen har varit nästintill händelselös, börade dagen med att färga en söt liten tant och föna och fixa till henne, sen var det negelska på schemat då vi fick göra gamla nationellaprov vilket inte gick ättebra idag pga att ag hade svårt att koncentrera mig av olika orsaker! Sen färgade ag alexandra inför proektarbetet . det var min dag! Har brist på inspiration idag, är på tok för rött för att göra ett bättre blogg inlägg än detta. Alexadra fick se hur v¨åran vardag ser ut, ett liv i ständig stress särskillt till bussen, när var senast man gick till bussen för att inte missa den+ Lite surt att sitta i borås en timma bara för att man missade bussen precis! men nu ska ag ta mig en dusch och gå och lägga mig!
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0