Nu räcker det!

Nu räcker det! Står inte ut mer, orkar inte mer. Den som påstår att det är kul att ligga hemma och vara sjuk och inte göra någontig måste ha gått miste om det roliga här i livet. Julafton blev som den blev, men tycker ändå att det blev lyckat trotts att jag inte riktigt orkade vara vaken hela dagen, sov bort halva men resterande tid försökte jag vara så social som det går att vara. Juldagen spenderades hos min morbror i Månstad med hans lära familj. Tänkte först vara hemma och vila men fick snällt följa med. Tror inte att jag var till så stort sällskap, låg mest deckad i soffan och sov, men vad tusan jag firade lite jul med dem på mitt egna lilla vis. Annandan kollade jag på lite film fick bli mamma mia, sex and the city och min kära Dagboken! Den som inte sett den har missat ngt. En film värt att kolla på.  Idag känns allt betydligt mycket bättre och jag är fri från feber, endast förkylningen kvar men den kan hålla i sig. Eftersom det inte blev någon utgång på juldagen laddar jag rejält inför nyår, har dock inte bestämmt helt vad jag ska göra ännu men har några lcokande alternativ så får se vad det kan tänkas bli. Beror lite på vilka jag ska fira med och så, folk har en tendes att sprida ut sig över nyår så man får väl välja vart man ska vara.

Det sägs att hoppet är det sista som lämnar människan och förmodligen är det sant. och jag hoppas fortfarande..............
 
...                                


Kommentarer
Postat av: Marty

Jag förstår dig! det Suger att vara sjuk! Stackare :/

2008-12-28 @ 17:39:04
URL: http://trubbnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0