Torsdag 4 December

Hemma efter ett hårt träningspass. Kändes skönt, har inte kunnat träna på hela veckan så vad på tiden. Denna dagen har varit dryg har inte alls varit på humör för skola men allt blev mycket bättre när Emma kom på besök så jag slingade och klippte henne. Sen åkte jag och Mia till stan för att kolla kläder på jc till visningen, not godd for me! Hittade en massa kläder jag skulle vilja ha. Ska inte köpa en massa kläder nu, borde istället köpa julklappar. Men första jul klappen är fixad nu är det bara resterande kvar. I går åkte jag och Mia till jönköping för att åka till bubs men när vi väl kommit dit så hade de inte öppet typiskt. Så vi åkte till A6 för att kolla lite, taken var att jag skulle köpa underkläder. Men efter att ha testat massa olika modeller på bh på hm och inte hittade en enda som passade, tappade jag suget och blev lite smått tjurig. Kan väl skaffa storlekear som man kan ha elr åtminstonde inte trycka i massa stoppning i dm så man kknappt kan ha dem. Får väl lte avidare helt enkelt. Sen åkte vi och fikade hos hennes mormor och morfar. Mia lär synas ialla fall med hennes rosa rattmuff haha. Men som sagt hon fryser ju inte ;) I morgon blir det mys framför idol med Jossan. Får se hur övriga helgen ser ut. Blir inget jobb i alla fall. De behövde ingen hjälp på Vivåga i helgen så blir inget jobb. Måste leta efter ett snart. Kan inte leva på mina besparingar hela livet. dags för lite chill framför tv:n nu känner jag. Men först åka ner och hämta brorsan på stationen! Välkomen hem ifrån Göteborg!
Over and out 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0