Tisdag 16 December

Tacka vet jag att klippa sig! Det är så fruktansvärt skönt och det var behövligt! Tro mig! Har varit en riktigt skön dag. Egenvård på förmiddagen och sedan Engelska. Redovisade bara om Jane Green sen fick jag bege mig hem. Slog in lite julklappar och höll mamma lite sällskap innan jag skulle åka ner till stan för att sola och träna. Blev spinnig och core med Linda och Jessica. Riktigt jobbigt var det men ska försöka få detta till en vana att alltid träna detta på tisdagar för det är en riktigt skön kombination, plus att man inte tränar allt för sent. I morgon är det läkarn och jag bävar verkligen för det. Hatar allt som har med läkare att göra, får se vad de kommer fram till denna gången! Men nu ska jag fixa i ordning lite innan jag går och lägger mig!
Over and out!


Kommentarer
Postat av: Marty

Nej Elin, kom igen jag behöver blogginlägg! Miss you baby!

2008-12-24 @ 00:35:08
URL: http://trubbnos.blogg.se/
Postat av: Alina

GOD JUL!! :)

2008-12-24 @ 00:39:03
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0