Måndag 8 December

Måndag och skola och handledarmöte. Jag orkar inte mer, börjar känna mig sjuk och trött som aldrig förr. Hinner inte sitta still är ständigt ngt som ska göras, jag far fram och tillbaka och vet knappt vart jag har mig själv längre. Är helt uppe i allt skolarbete och allt som har med projektet att göra. Så att prata och få ur ngt vettigt ur mig är rätt omöjligt. Kan vänta mig en jul där jag återigen är sjuk, som vanligt. Inget oväntat precis, brukar bli så att när jag slappnar av så blir jag sjuk. Men jag hoppas verkligen inte det.! Orkar inte mer jag ger upp! Något som muntrade upp mig är min och Andreas Thailandresa nästa år över nyår, blir till att boka biljetter när hon kommer hem! Ser fram emot detta, kommer bli oslagbart!
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Marty

Får jag gå som hanbagage till Thailand då?! Snäääälla! haha

2008-12-08 @ 22:36:32
URL: http://trubbnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0