Måndag 1 December

Kändes som första dagen efter jullovet idag, men tack och lov var det inte så!  Ännu är det bara 1 December! Tog mig 40 min att gå till bussen idag, kände detta på mig så räknade in detta i min tidsplanering på morgonen. I vanliga fall brkar det ta mig 15min ner till statonen, men idag var jag seg om något.  Hade handledarmöte till projektarbetet direkt på morgonen, kan inte påstå att det gav mig något. Men närvaron är tydligen exta viktig på dessa meningslösa förbannade möten! Sen var det matte med Marty, tror inte vi har haft en seriös mattelektion en enda gång. kan vi vara seriösa tillsammans. Knappast! Slutar alltid att jag bryter ihop i ett skrattanfall som varar lektionen ut. Men Enikö måste tycka om oss för hon säger aldrig till oss, bara beundrar oss för vårt skickliga arbete. Skenet bedrar fröken Enikö! Men det man inte vet har man inte ont av.

Jag säger det rakt ut! Jag hatar allt som har med projektarbete att göra. Jag får spykänsla så fort jag tänker på det och allt är bara kaos och ingen gör någonting. Så idag tog jag och marty saken i egna händer och fixade biljetterna och delade ut afficherna, vilket var på tiden. Hur svårt kan det vara att hjälpa till? Tydligen otroligt svårt eftersom ingen tycks fatta vad ordet ens har för innebörd.

Support sedan. Så blev ingen träning idag för min del. Men Marty jag lovar jag ska ta reda på vem smygbögen kan vara på gymmet ;) blir mitt nästa uppdrag. Måste ju ta reda på vem han är haha. Färgade Alexandra och Sebastian idag inför projektarbetet. Så nu är det färdigt nu är et bara förberedelserna och klippningarna kvar! Fick åka med Malin hem. Mia och Malin i framsätet på Malins mormors lilla bil och vi tre i backsätet som tre packade sillar. Men resan hem var mkt trevlig och slutade med att jag inte ens kom ur blen och blev sittandes på golvet och fick be Mia om hjälp när jag fastnat med jackan. Gudars. har inte skrattat så mycket på länge. Måste ge Malin beröm för hennes snygga parkering tvärs över gatan! ;) Får se hur veckan artar sig.
Lyssnar om och om igen på Rachel Yamagata- Worn me down. Oerhört bra låt, ger mig flashback på Zakynthos, då jag och Mia hade allsång på balkongen till denna låt. Körde den på repeat. tills vi båda kunde den. det var tider!



( Jag vet Mia har lovat att aldrig publicera denna otroligt vackra bild för allmänheten men kunde inte låta bli. Detta var bland de bsäta och roligaste dagarna i hela mitt liv samtidigt som jag måste erkänna har aldrig kännt mig så ful och töntig någon gång. Men det var det värt. Att se ut som amerikanska poliser och göra Zakynthos vägar osäkra var bland det bästa som hänt. Där snackar vi om humör på topp!)

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Marty

Haha herre jisses vad vi är oseriösa på matten! Men kul har vi och smygbögen, han måste jsg få mer info om! ;)

2008-12-01 @ 21:24:26
URL: http://trubbnos.blogg.se/
Postat av: Elin

Om vi ska, han får jag allt ta reda på ett och annat om! ;)

2008-12-01 @ 21:36:16
URL: http://elinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0