Andra advent

Andra advent och Julen närmar sig mer och mer, har hitills köpt två julklappar inte så dåligt ändå. Broder var hemma på besök i helgen igen! Trevligt, trevligt! I fredags blev det mys framför idol med jossan. Blev att Robin åkte ut som jag tror att alla vet vid detta laget. Var nog lika nervös som dem på resultatet. Klarar inte sånt, blir jättenervös, kan inte sitta still och vill helst inte kolla haha. Men jag lyckades hålla mig och lyssna och se denna gången. Blev lite besviken över resultatet men någon måste ju åka ut. Sen blev det lite plugg på lördagen och Pluto. Hade för en gång skull väldigt kul. Var väldigt mkt roligt folk denna gången och kul att Mia var med! Idag blev det Borås med Mia, Malin och Sebastian för att prova ut kläder till visningen på onsdag. När jag kom hem färgade jag och klippte min granne Emila. Gosch vad stor hon har blivit. Kan sammanfatta helgen som riktigt okej helg! Mycket skratt =)  Men kan även säga som så här efter denna helgen vet jag vilka som är mina vänner och vilka som inte tillhör den kategorin. Ni behöver inte låtsas för det är skit sak samma. Tänker inte ödsla någon tid på er. Väx upp. Önskar ibland att tjejer kunde agera som killar i vissa samanhang och vara ärliga istället för att spela ett jävla spel. Orkar inte bry mig. Blir illamående av bara tanken.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0